kitchen

Kurczak w orzechach włoskich

Rano naszła mnie ochota na orzechy, w domu miałam niestety tylko włoskie za którymi nie przepadam i tak postanowiłam zrobić mały eksperyment, który będzie mogli zobaczyć pod spodem 😉 Jest to fajna alternatywa, aby zmienić smak, od zawsze w ten sam sposób przygotowywanego kurczaka.

Składniki:

  • filet z piersi kurczaka
  • 10 orzechów włoskich ( miałam w całości, więc niestety nie jestem w stanie powiedzieć jak to wygląda wago)
  • 2 płaskie łyżeczki papryki słodkiej, 1 płaska łyżeczka kurkumy i ziół prowansalskich
  • szczypta soli i pieprzu

Sposób przygotowania:

  1. Kurczaka kroimy w cienkie paski.
  2. Siekamy bardzo drobno orzechy włoskie.
  3. Przygotowujemy mieszankę przypraw i łączymy z orzechami.
  4. Obtaczamy nasze paski kurczaka w posypce orzechowej.
  5.  Czekamy 1,5 h, aby nasz kurczak przeszedł aromatem przypraw i orzechów.
  6. Smażymy.

Do kurczaka przygotowałam brokuły na parze, które z racji tego, że mam tylko nakladkę do garnka, gotowały się 15 minut. I ryż basmati.

Smacznego 🙂

20160117_155430

Dodaj komentarz