Recenzje kosmetyków

Lovely fast dry contra Rimmel London

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch lakierów do paznokci. Jako miłośniczka kolorowego, letniego manicure na wakacyjny wyjazd postanowiłam pomalować paznokcie w odcienie różu/ fioletu tak, aby pazurki pasowały do większości moich lekkich, zwiewnych stylizacji.

Zaciekawiły mnie lakiery z dwóch różnych półek cenowych. I tak pierwszy lakier, z którym nie wiązałam większych nadziei ze względu na swoje wcześniejsze przykre wspomnienia zarówno jeżeli chodzi o trwałość i szybkość schnięcia to produkt marki Lovely. Drugi z kolei lakier to produkt marki Rimmel. Muszę powiedzieć że lakier Lovely Fast Dry odcień nr 2 za całe 6,79(cena w Rossmann) przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Nie dość, że jest tani to jeszcze długo utrzymuje się na paznokciach i nie ściera podczas długich kąpieli w morzu. Jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić jest to, że mógłby szybciej schnąć, jednak za taka cenę myślę że można to przełknąć. Podsumowując daje 4,5/5.

Z kolei lakier Rimmel Flip Flop Fashion nr 336 Violet en Vogue za 12,99 zł mocno mnie rozczarował. Na wakacyjny wyjazd niestety się nie nadaje ponieważ po dłuższych kąpielach w wodzie ściera sie, a dodatkowo przy wysokich temperaturach mam wrażenie, że lekko się rozpuszcza. Mając pomalowane tym lakierem wszystkie paznokcie, a nie jedynie jeden tak jak jest w moim przypadku, musiałabym malować paznokcie codziennie. Plus tego lakieru jest taki,że faktycznie szybko schnie i łatwo się go aplikuje.

Podsumowując w mojej ocenie lakier Rimmel wypada blado zarówno w stosunku co do ceny jak i jakości na tle tańszego lakieru z Lovely, dlatego lakier zasługuje jedynie na 1 gwiazdkę.

Dodaj komentarz