Bez kategorii · kosmetyki · Recenzje kosmetyków

Glinka Rhassoul w płytkach

Po całym tygodniu pracy staram się choć raz w tygodniu zwolnić i zadbać o siebie. Przyznam, że czasem bywa z tym ciężko, ale wczoraj udało mi się znaleźć chwilę dla siebie. Czas ten przeznaczyłam na zadbanie o swoją cerę. Tak, więc najpierw nałożyłam maseczkę oczyszczającą z glinki, a później maseczkę wzmacniającą. Jeżeli chodzi o glinki to miałam ich już sporo i w sumie zawsze jestem zadowolona z ich działania. Nie ma wtedy znaczenia kolor glinki ani z jakiej jest firmy, ważne żeby stosować ją regularnie. Z glinką w płytkach miałam już doczynienia wcześniej, dlatego napotykając się na nią kalendarzu adwentowym postanowiłam Wam ją zaprezentować.

Kilka słów od producenta

Glinka Rhassoul w postaci naturalnych płytkach

Korzystaj z dobrodziejstw natury i zrób maskę na twarz lub na całe ciało, by je naturalnie odżywić minerałami zawartymi w tym wspaniałym produkcie. Główne składniki glinki to: stewnensyt bogaty w krzemionkę, magnez, żelazo, wapń, potas, sód.

Efekty zastosowania:

-eliminuje nieczystości i martwe komórki skóry,

-poprawia elastyczność, jędrność i strukturę skóry,

-redukuje suchość i łuszczenie się skóry,

Sposób użycia: zamocz płytki w wodzie (najlepsza woda mineralna), poczekaj 20 – 30 min, aż się rozmoczą i nałóż na twarz lub ciało. Wg. uznania można dodać wodę różaną lub pomarańczową, albo też dolać trochę oleju arganowego lub innego naturalnego: cytrynowego, piżmowego, różanego czy z ambrą.

Zmyj po 5 – 7 minutach.

Skład: Maroccan Lava Clay.

Moja opinia

W kalendarzu był woreczek o pojemności 30 g, który starczył mi na trzykrotne zastosowanie maseczki na twarz. Trochę jest z nią zachodu w porównaniu do gotowych glinek w słoiczkach czy tych przeznaczonych do jednorazowego zastosowania, albowiem tą glinkę należy uprzednio zalać wodą i poczekać minimum 20 min, aż glinka nabierze odpowiedniej konsystencji. Na początku stosowania zanim się tej glinki nie wyczuje, lepiej jest wlać trochę mniej wody, bo glinka gęstnieje. Zawsze łatwiej jest dodać wody w momencie nakładania, jeżeli się okaże, że maseczka jest za gesta aniżeli później dorabiać glinkę. Gotową glinkę nanosimy na twarz i trzymamy około 7 min. Po tym czasie zmywamy ją letnią wodą. Po użyciu skóra jest widocznie oczyszczona i wygładzona. Ważne, żeby tego typu maseczki stosować regularnie, bo wtedy otrzymamy najlepszy efekt.

Dodaj komentarz