kosmetyki · Recenzje kosmetyków

Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash nagietkowy głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy

Dzisiaj przedstawiam kolejny produkt marki Kiehl’s. Tym razem jest to nagietkowy żel do mycia twarzy. Żel również zakupiłam w warszawskim butiku marki Kiehl’s będąc tam na badaniu potrzeb mojej skóry. Używam go od roku i z racji tego, że zauważyłam, że się kończy zdecydowałam się na jego recenzję.

Opis producenta

Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy zawiera ekstrakt z kwiatu z nagietka. Do cery normalnej, mieszanej i tłustej. Ta bogata formuła o konsystencji żelu w połączeniu z wodą tworzy kremową, gęstą pianę, która delikatnie usuwa zanieczyszczenia, nie pozbawiając skóry niezbędnego dla niej nawilżenia. Pomaga wygładzać skórę, nie przesuszając jej. Skóra wygląda i czuje się natychmiastowo odświeżona i ożywiona. Bez mydła, bez parabenów, bez siarczanów.

Wskazania

Znakomicie nadaje się do stosowania do wszystkich rodzajów skóry tłustej, w tym również do skóry wrażliwej. Łagodnie usuwa zanieczyszczenia, kurz i sebum, nie pozbawiając skóry bariery ochronnej. Kremowa formuła żelu aktywuje się w kontakcie z wodą, tworząc obfitą pianę. Momentalnie odświeża i rewitalizuje skórę. Produkt bezpieczny dla skóry wrażliwej.

Sposób użycia

Zwilż twarz i dłonie ciepłą wodą. Aplikuj żel na dłonie i rozetrzyj do wytworzenia się piany, którą następnie delikatnie wmasuj kolistymi ruchami w skórę twarzy od jej dolnych partii ku górze. Spłucz ciepłą wodą i osusz miękkim ręcznikiem. W przypadku dostania się preparatu do oczu, natychmiast przepłucz je wodą.

Składniki: Aqua/Water, Sodium Cocoyl Glycinate, Coco-Betaine, Glycerin, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Citrus Limon Peel Oil/Lemon Peel Oil, Limonene, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Geranium Maculatum Oil, Chamomilla Recutita Flower Oil/ Matricaria Flower Oil, Citral, Calendula Officinalis Flower Extract, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Artemisia Absinthium Extract, Citric Acid.

calendula

Kojący nagietek

Łagodny ekstrakt z nagietka może być stosowany w pielęgnacji każdego typu cery, również wrażliwej. Koi nawet najdelikatniejszą skórę.

Gliceryna

Znana ze zdolności pochłaniania i zatrzymywania wilgoci z powietrza, przez co pomaga skórze zachować odpowiedni poziom nawilżenia. Sprawia, że formuła lepiej się rozprowadza i posiada właściwości nawilżające. W naszych produktach używamy gliceryny syntetycznej.

Witamina E

Naturalnie występujące w liściach roślin i skórze, witamina E pomaga neutralizować szkodliwe dla skóry wolne rodniki i ma właściwości kojące i nawilżające.

Moja opinia
Opakowanie
Ciemna, plastikowa butelka o pojemności 230 ml z pompką. Nie mam żadnych zarzutów co do tego opakowania. Pompka się nie zacina, nawet gdy jest mało żelu na dnie, nie ma problemu z jego dozowaniem. Jedna pompka wystarcza na umycie całej twarzy.

Sposób użycia
Po demakijażu, zwilżałam twarz ciepłą wodą, wyciskałam na dłoń żel nagietkowy, a ten w połączeniu z wodą tworzył pianę, którą następnie wmasowywałam w skórę.

Ocena

Żel stosuję od roku i jestem bardzo zadowolona. Fajnie oczyszcza twarz i super pachnie. Dzięki temu zapachowi dłużej masuje skórę twarzy, być może stąd to lepsze oczyszczanie, aniżeli po drogeryjnych kosmetykach. Jak na żel do mycia twarzy jest drogi, nie ma co ukrywać. Za buteleczkę o pojemności 230 ml zapłacimy 119 zł., biorąc pod uwagę jednak fakt, że żel starczy Nam na rok to myślę, że jego cena nie jest odstraszająca. Po umyciu twarzy nie ma też tego uczucia ściągnięcia skóry jak to się często zdarza. Skóra nie piecze, nie jest wysuszona, więc jak dla mnie efekt jest super. Moja cera polubiła się z nagietkiem 🏵️🏵️🏵️

Dodaj komentarz