kosmetyki

Zawartość pudełka beGLOSSY styczeń 2016

Tak jak i Wy ja również nie mogłam doczekać się pudełka! I tak wczoraj dostałam maila z cudowną wiadomością,że pudełko dziś do mnie dotrze, dlatego cieszyłam się jak dziecko na samą myśl,że załapałam się na pierwszą wysyłkę kosmetyków  🙂 Dodatkowo do pudełka otrzymujemy zniżkę do Rossmanna na odżywkę do włosów w piance Pantene ( w rozmiarze 180 ml 30% taniej). Nie ma niestety ceny produktów tak jak było to udostępnione w grudniowym boxie…  A więc ta daaam prezentuję jego zawartość:

  1. SHEFOOT- krem rozgrzewający z wyciągiem z porostów alpejskich. Pojemność 75 ml.

Z serii zimowa pielęgnacja. Nie zawiera barwników, parabenów, silikonów. Jego zadaniem jest rozgrzać stopy (i to nawet godzinę po aplikacji), zapobiec powstawaniu nieprzyjemnego zapachu. Nadaje się do codziennej pielęgnacji. Zawiera wysoką zawartość składników nawilżających i regenerujących naskórek.

Muszę powiedzieć,że pachnie cudnie!

2.  GARNIER płyn micelarny 3w1 dla skóry wrażliwej. Pojemność: 125 ml.

Ma usuwać makijaż, oczyszczać i koić. Nigdy nie miałam płynu micelarnego z Garniera także chętnie przetestuję 🙂

3. PANTENE- odżywka w piance pod prysznic intensywna regeneracja do włosów cienkich i zniszczonych. Pojemność 50 ml.

4. NAOBAY- nawilżając0-dotleniający krem do twarzy. Jego zadaniem jest chronić i nawilżać skórę twarzy. Idealny do każdego rodzaju cery. Jego formuła opiera się na wysokiej jakości ekstraktach roślinnych i organicznych olejkach. Szybko się wchłania i ma nadawać się pod makijaż.

5. SEMILAC- lakier do paznokci Diamond Cosmetics. Numer: 024 Vibrating Tomatoo.

To już wszystkie produkty. Najbardziej jestem zadowolona z kremu do stóp, gdyż straszny ze nie zmarźlak, więc chętnie wypróbuje czy krem rozgrzeje moje stopy 😉 Oczywiście tak samo jestem zadowolona z kremu marki NAOBAY, ponieważ dużo o nich słyszałam, a jeszcze nie miałam okazji przetestować. Chyba najmniej przyjemności sprawiła mi odżywka do włosów fakt, iż jest to nowość, ale w ostatnim pudełko również była odżywka także zanim ją wypróbuję to trochę czasu minie.. A Wy jak oceniacie pudełko?? Warte swojej ceny?? 20160115_11151820160115_111631

20160115_111829

Jedna myśl na temat “Zawartość pudełka beGLOSSY styczeń 2016

Dodaj komentarz